هشتگ مدیا،نام یک استارت اپ در حوزه ی تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که با بنیان گذاری
شب گذشته و همزمان با شهادت امام رضا (ع) یکی از مدیران این استارت اپ پستی در صفحه ای اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به نحوه ی نام گذاری
این پست تا لحظه انتشار خبر (کمتر از ۲۴ ساعت) بیش از ۲۰ هزار لایک و ۱۵ هزار کامنت دریافت کرده است
متن پست
خرداد ماه بود و من و
در همین بحبحه برای یک جلسه کاری راهی مشهد مقدس شدیم، اما فکر انتخاب اسم از سرمون بیرون نمیرفت
راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شدیم، وقتی که جلوی ضریح امام رضا نشسته بودیم و عرض ادب میکردیم با توجه به شکل هندسی ضریح یه ایده رسید به ذهنمون، هشتگ. گ.
و هشتگ مدیا متولد شد
همونجا نذر کردیم که اگر همه چیز خوب پیش بره و بتونیم موفق بشیم
خیلی زود برای ادای نذرمون به مشهد برگردیم.
و اکنون بعد از گذشت ۵ ماه از اون تاریخ، لحظه شماری میکنیم بعد از پایان کمپین دوم، به پابوسی امام رضا(ع) که امروز هم سالروز شهادتش هست برسیم.
منبع:
داستان شنیدنی انتخاب اسم استارت آپی که این روز ها در اینستاگرام غوغا به پا کرده است
امام ,کرده ,استارت ,رضا ,ع ,هشتگ ,امام رضا ,استارت اپ ,رضا ع ,کرده است ,شبکه های
درباره این سایت